Pengikut

You and Me

Daisypath Anniversary tickers

Khamis, 20 Januari 2011

Orang lain yang salah,Orang lain yang kena

Haish..korang-korang..Korang ase sakit hati tak lau korang tak tau pe-pe then tetibe jek korang kena marah-marah...kena maki hamun??sakit hati tak??
Huish...Kalau aku..aku sakit hati..ngee...Kita tak salah..tetiba di tuduh mengamok kat Fb betina nih...
Haish...Tetiba jek...Aku tak add pown betina 2...Then dia nk marah-marah and g bagitau abang angkat aku yang aku cari gaduh dengan die..WTF..!!
Hey u..Betina..i nk bagitau kat u nh..I tak tau pe-pe pasal u kena hamun kat FB u 2..so..jangan nak marah-marah i ok..!!
Yang u gi cakap sal i kt FB u 2 nape??Law betul u dengan abang angkat i 2 just BERSAUDARA..tak payah la sampai nk kutuk-kutuk i..Hey..i tau i budak sekolah...Tapi i tak de nak kutuk-kutuk orang selumber i jek..Cakap dah besar..huh...cam budak-budak..ngeee...
Wat aku panas jek hari nih...ish..menci aku..!!




4 ulasan:

grawwrbabe. berkata...

hahahhaha... eikaw sekolah agi ke yunk oi??
alarh.. jgn lyan.. kan hani pnah ckp...
owg xkan bsing agi lau kter diam jee..

Nur syazwani berkata...

haha..lpe da hb skolh...ngee...mslh nye wni xwt pe2 pown kt die...yg men tduh2 wni npe??mang baran rr...tgk die komen kt fb die pown cm sial jek...

grawwrbabe. berkata...

owg xmakan saman..memg mcm tue.

Nur syazwani berkata...

taw xpe..huh...