Pengikut

Rindu awak

Daisypath Anniversary tickers

Selasa, 17 Januari 2012

Semua Nak Untung....

Salam reader sekalian...
Sementara aku ada masa ni,aku nak update jap blog aku yang dah bersawang sikit-sikit nih...
Agak penat sebenarnya sebab tak cukup tidur..Tapi 2 la kan life student...
Terima seadanya...Bersyukur :)
Aku nak cakap pasal untung...
Kalau korang perasan,budak-budak sekarang ni suka sangat cakap untungla...Untungla...
Kejap-kejap untung..Kejap-kejap untung...
Sampai aku pon dah terikut sekali...
APTB -.-'
Kat sini semua benda nak untung..
Untungla ada orang sayang,untungla ada orang suka,untung la dapat lebih...untung la....
Kadang-kadang naik sakit gak telinga dengar...
Tapi macam biasa la...
Pekak kan telinga..
Kalau semua benda untung,bila ruginya kan??Tak semua berada di atas..
Setiap benda 2 berputar kan :)
Jadi aku nak cakap..Jangan nak untung sangat la kan..Tak dapat hasil pon dengan untung tu..
:)

3 ulasan:

grawwrbabe. berkata...

cemburu...... hahahahaha... ;p

waniey berkata...

npe plak nk cemburu hanie??

grawwrbabe. berkata...

hehehehe.. sje je.. ngeh2.. xde point nk komen pi sje nk menepek..hehehe ;p