Pengikut

Rindu awak

Daisypath Anniversary tickers

Sabtu, 24 September 2011

Kenangan



Tetibe je aku teringat kat gambar yang aku jumpa dalam laci almari baju aku..Tah macam mana gambar tu ada kat dalam tu pon aku tak pasti..
Yang aku tahu,gambar tu dah lama tak de..
Tengah aku duk mencari jam aku,tetibe aku terjumpa gambar tu..
Hampir menitik gak la air mata aku bila tengok gambar tu..
KENANGAN..Yep..Kenangan..
Kenangan kita semua..Kenangan yang tak mungkin akan berulang..
Mampu ke kita jadi cam dulu??Riang ria kanak-kanak ribena :'D hahaha...
Dah besar dah kita..dah cantik dah masing2..Dulu poyo je..
Dulu...Time budak-budak..nak gelak and nangis bila tengok pic ni...Sekarang semua dah cantik and dah besar :D




Iman..Aku tak de gambar dengan kau masa dulu-dulu..Nanti aku try geledah ey sayang..
Walaupon kita dah tak macam dulu..Dah tak leh jadi cam dulu..
kita still ada kenangan ni.. :')







2 ulasan:

starzieti berkata...

sume da cantik2. :D

aku ade gmba iman mase skolah. hee. :)

grawwrbabe. berkata...

bila kita dah sekali berkawan.. sampai akhirat kita akan jadi kawan walaupun terluka seteruk mane :)