Pengikut

You and Me

Daisypath Anniversary tickers

Khamis, 13 Januari 2011

Semoga Bahagia

Miss my friend..Tapi biasa la..Orang laki kalau dah ada awek...Mesti dah tak pedulik dah dengan kawan-kawan pompuan nih..Lebih-lebih lagi dengan kawan pompuan yang gurl die tak kenal..Tak pe..Kita sebagai seorang pompuan..Kena la faham..Kalau kita pown..mesti jeles kn pkwe kita rapat dengan pompuan lain??
Just ada la ase tak puas hati sikit...Tak banyak pown..SIKIT jek...
Ye la...die dah ada awek...tapi tak reti-reti nk bagitahu orang..Nak rahsia la konon...
Bila orang hantar mesej..Mula la berlaku perang besar..Mana la kita nih taw hp dia ada dekat awek dia...
Adoi...Mang kalau pasangan bercinta nih mang suka ek tukar-tukar hp,barang-barang..??
Then mula la bila mak bapak cari,kawan-kawan cari..
tak dapat-dapat..
Hari tu aku try contect dia time bday aku,budak pompuan yang eply...die ckp aku salah nombor..
adoii...sejak bila die tak pakai nombor 2?? dah la bday aku die x wish..tup-tup owg len plk yang eply msg tu....erm...TERKILAN jek la..Kalau ye pown..bagitahu la...Aku dah anggap die 2 macam kawan baik aku sendiri...
Erm...Pe-pe pown..tahniah la coz dah ada mkwe...Hope sampai ke jinjang pelamin..
Aku engt lagi die cakap kat aku lepas die putus dengan kawan aku hari tu..
"Saya cple dengan pompuan bukan main-main..saya nak orang yang betul-betul sayang saya..Saya pown dah besar..Dah tiba masa untuk saya kawin..Saya harap saya dapat la jumpa dengan perempuan yang betul-betul sayang saya.."
So sweet~~
Time aku dengar dia cakap cam 2...mang aku taw...pompuan yang akan bersama dia mang pompuan yang beruntung sgt3...
Hope pompuan 2 dapat la jaga die..
pe-pe pown...


SEMOGA KORANG BAHAGIA :)

Tiada ulasan: