Pengikut

You and Me

Daisypath Anniversary tickers

Ahad, 2 Januari 2011

Kami :)

Semalam aku,ida,anas,akhmal,lutfi and aishah gi jalan2 kat lua...kitaowg g main bowling..huhu..
Lama enggak ketemu...then aku msg la emma...niat di hati nak berjumpa...eceh3...haha...tp hampa..huhu..
Emma dah balik U dah...erm...tp die jnji nnti kalau die balik ktn semula,die bgtaw aku...hehe...
giler lme x jmpe budak2 nih...huhu...gambar nih aishah tengah bowing..haha..die xnok main..so die jd tukang gelak.. :p
Then tiap kali aku nak bergambar..msti de yang menyebok =.=" geram...huhu
aku xtaw nape time 2 aku main macam pe tah...ergh..!! mang skt hati tol..owg baling kt tengah2,die g kat tepi...adoii...
ida yang dulu xpandai main..da reti dah main taw...nih first time hangout lps new year..hoho..
3 jejaka yang jd bodyguard kami :)
tapi yang paling xbest bile azrin xdek...huhu...windo sama die...waaa!! :'(

Tiada ulasan: