Pengikut

You and Me

Daisypath Anniversary tickers

Rabu, 13 Oktober 2010

TeKaNaN mUlA dIrAsAi

STPM dah nk dekat...result trial xdpt agi...yg dapat nye result yang mang dah kompen aku gagal...erm...aku try stdy subjek bsness dgn ekonomi...subjek yg mang aku lemah skli...ri2 aku mx tlg mmber aku utk ajar aku stdy..tp die wat derk jek...erm...ye la...aku taw aku x cerdik cm die...tp aku usaha...aku cuba utk baiki kelemahan aku...tp...npe xde owg yg sudi ajar aku??aku taw skung nh da dkt dgn stpm...tp...erm...aku mls nk ckp bnyk...myb kalo mmber2 aku bce blog nih...dieowg akan mrh aku coz x mx tlg an dieowg...tp aku dah mls...law mx tlg...ade yg wat xtaw j..erm...dah nasib kot..tp aku xkn putus asa...yep...wlwpown still de perasaan kecewa uh...tp aku kne kuat...mang xde yg bg sokongan...tp aku kne kuat...coz fmly aku bergantung pd aku...aku kne buktikn aku leh berjaya...
YA ALLAH..KUATKAN SEMANGAT HAMBAMU INI...

Tiada ulasan: