Pengikut

You and Me

Daisypath Anniversary tickers

Isnin, 13 September 2010

konvoi??

aku dapat taw hari ni ade konvoi dak2 sekolah lama aku..dalam senarai punyala ramai nama2 yang ade..mang cam hapening jew ah konvoi nih...dalam senarai gak ade cakap gerak kul 8.oopagi...sampai umah mmber kul 9.00..so..aku pown xcited ah nak join konvoi 2...aku da ciap kul 8.30 pagi..coz umah mmber uh dkt jew la..5 minit merempit da sampai..haha...sblom aku g umah mmber 2..aku msg rr die lu..tnye cpe yg da ade kt umah die..pe2nye die pown bru jew bertolak dr umah kwn ktowg..aku sbr lg...die da smpai umh..xdek nk msg aku...aku tipown,die angkat then letak..pe lagi..BARAN RR!!!huhu...aku mang xleh owg xtepati mas nih...aku wat bengkek aku..aku g umh die kul 10.15..smapi2 umh die...tgk xde owg..bru dew 3 owg jek...lagi ah baran aku..!!last2nye...skit jew yg g...sabar jek la...mmber2 ramai yg xblk dari kg la...2 yg xde owg sgt..kecewa??YEP!!tp pe leh wat an??2 pown da kire ok da 2 dpt jmpe dieowg...bkn selalu dpt jmpe pown...pic konvoi??XDE...haha...aku layan baran aku td..huhu...sgt2...kecewa ma!!tp xpe la...kite kena syukur..kn3??hehe ^_^

Tiada ulasan: